Instagram : @artotes.co

STR 2024 : Semakan Permohonan & Cara Memohon Sumbangan Tunai Rahmah 2024

 Kekja baru sahaja mendaftar sebenarnya, Kekja pun masih tertunggu betul ke lulus dan dapat RM100 untuk Fasa 1 (akan dikreditkan pada 29 Januari 2024). Sebab sebelum ni, Kekja tak dapat E-Madani. Ramai juga yang tak dapat kan? 



Di sini Kekja share link untuk Semakan Permohonan dan sekiranya anda belum memohon/mendaftar. Boleh terus mendaftar okay?

>> Semakan Permohonan STR 2024 




Sekiranya tidak pernah membuat permohonan STR 2024, boleh tekan link di bawah ini dan isi terus! Jangan tangguh nanti lupa lagi. haipp

>> Permohonan Baharu STR 2024


Sumbangan Tunai Rahmah 2024 (STR 2024) akan dikreditkan secara ansuran kepada 4 Fasa berikut : 


Fasa 1 : 29 Januari 2024

Fasa 2 : April 2024

Fasa 3 : Ogos 2024

Fasa 4 : November 2024 

/


seringkas itu perkongsian hari ini, tindakan selanjutnya adalah pilihan anda.

Sekian, harap maklum!


4 Comments

Komen anda amat saya hargai!

  1. sama lah E-madani linda pun x dpt...STR pun x pernah dapat..dulu2 BSH tu, pernah dapat sekali je...lepas tu x layak kabonya...hahaha...sebab suami isteri kerja gomen, terus tak layak...kikiki

    ReplyDelete
  2. dgr ramai yg komen pakat tak dpt str dah tahun ni.. tahun sblm2 ni elok je dpt katanya T____T

    ReplyDelete
  3. kaella lepas kawin haritu memang dah auto tak dapat dah.

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form