Instagram : @artotes.co

Sahabat Blogger : Alien Oren (AO)


Seterusnya adalah blogger AO! okay yang ni saya yakin, hampir semua kenal Blogger AO! terutamanya kepada yang join giveaway haritu. Jujur dari saya, giveaway yang dianjurkan oleh Blogger AO  haritu sangat rare! Korang rasa rare jugak tak? Tahniah kepada yang konsisten dan struggle untuk kumpul point. Best sangat join giveaway haritu. Satu pengalaman yang baru untuk saya. hehe (tak move on ke tu hahah k gurau)

Tentang blog AO, korang boleh tengok sendiri website blog AO sangat teliti dan banyak sangat fungsi setiap button di blog AO. Setiap kali saya blogwalking, saya akan explore semua button yang ada. Siapa macam tu jugak? Hahah secara ringkasnya adalah kagum dengan blog AO. 

Untuk pengetahuan, blogger AO juga merupakan blog & website refresher. Korang boleh tempah untuk design blog korang. Lately ada beberapa orang blogger sudah pun menggunakan khidmat beliau untuk design blog. Haishhh takleh jadi ni, rasa nak juga lah heheh. In shaa Allah soon! 

Untuk setiap post di website AO, beliau akan post di instagram! jadi korang boleh juga follow instagram beliau supaya tak ketinggalan update terbaru dari Blogger AO! instagram : alienoren

Berikut saya kongsikan beberapa post terbaru di website Blogger AO, jemput singgah ya!

 


 

2 Comments

Komen anda amat saya hargai!

  1. Wahh, Rajin buat review macam ni. Aien pun dah guna servis dia. Iolls puas hati. ^_^

    ReplyDelete
  2. Wah baru perasan. Terima kasih Faezah di atas reviewnya ^___^

    Sangat terharu ni. Semoga murah rezeki selalu faezah!

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form