Sama macam awak, Kekja juga mencari blog-blog yang berkongsi cerita tentang pengalaman latihan industri. Dua perkara yang Kekja cari kat google sebulan dua sebelum intern iaitu pe…
Sekarang Kekja buat apa? Untuk pertengahan tahun 2022, Kekja menjalani latihan industri dalam tempoh 5 bulan. Banyak yang Kekja nak kongsi sebagai rujukan diri dan panduan adik-…
H ave you heard about shapewear? Do you know the importance of wearing shapewear? It’s not about trend. Shapewear has been used since the time of our mothers. Usually we called as…
Haritu ada batuk-batuk, dan zaman Covid-19 ni pun memang orang dah lali dengan (demam, selesema, batuk, sakit tekak). Juga menjadi satu kewajipan untuk kita amalkan pengambilan …
Hai, assalamualaikum guys! Kekja tak rasa nak bebel panjang harini. So here nak share resepi favorite Kekja. If demam, atau takde selera. Lauk ni memang pandai menggoda. lol Bah…
" Demi Masa! Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh, dan mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran serta berpesan-pesan…
Assalamualaikum wbt. Februari 2022 adalah bulan Kekja final exam dalam final year degree. Apaaa? Dah final year degree? dah final exam? fuhh. Secara umumnya, peperiksaan terakhir …
Subscribe to:
Posts (Atom)



